نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ژیرو: علاقه یووه به من خوشایند است!

ژیرو: علاقه یووه به من خوشایند است!

 

اتوبان پر تردد خط حمله یووه این‌ روزها میزبان فورواردهای بالای 30 سال فوتبال اروپا است و هر چند روز یكبار شاهد ورود و خروج چهره‌های سرشناس در خود است. جایگزین‌های گونزالو هیگواین كه در قالب پلن‌های A و B رونمایی می‌شدند در حال نزدیك شدن به پلن‌های X، Y و Z هستند و در این میان ذهن طرفداران یوونتوس است كه مشوش و مغشوش‌تر از همیشه است.

 

میركو دی‌ناتاله (یكی از خبرنگاران نزدیك به یووه) برای راستی‌آزمایی شایعات مطرح شده در خصوص علاقه یووه به شماره 18 آبی‌های لندن به سراغ مایكل مانوئلو (مدیر برنامه‌های اولیویه ژیرو) رفته و با اشاره به خبر جنجالی Sky Sport در خصوص پیوستن احتمالی موكلش به این باشگاه ایتالیایی، نظر او را در این خصوص جویا شده است:

 

اخباری كه در خصوص موكلم مدعی انتشارش در رسانه‌های ایتالیایی هستید را هنوز نخوانده‌ام. طبعاً در حال حاضر نیز هیچ تماس و ارتباطی نیز با یوونتوس برقرار نشده است. سال 2018 و پس از قهرمانی فرانسه در جام‌جهانی صحبت‌هایی در مورد علاقه یووه، اینتر و لاتزیو مطرح شده بود، هرچند در نهایت اولیویه پیوستن به چلسی را در ماه ژانویه برگزید.

 

این در حالی است كه ژیرو نیز به فاصله چند ساعت از ترند شدن شایعه پیوستنش به یوونتوس در اظهارنظری كوتاه خاطرنشان كرده است:

 

شایعات را از طریق پیام‌های دوستانم شنیدم و طبعتاً بسیار متعجب شدم. ایده رفتن به یوونتوس حتی به ذهنم نیز خطور نكرده بود. البته قرار داشتن در رادار توجهات باشگاه‌های بزرگ همیشه خوشایند است اما واقعیت این است كه خودم را بازیكن چلسی می‌دانم و تمام ذهنم را نیز بر اهداف این باشگاه متمركز كرده‌ام.

 

گفتنی است، اولیویه ژیروی 33 ساله كه یكسال دیگر از قراردادش با آبی‌های لندن باقی‌مانده، طبق تخمین transfermarkt هفت میلیون یورو قیمت‌گذاری شده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: